Dyżur i spotkanie w sprawie zmian statutów Dzielnic 2.02.2021

Dyżur i spotkanie w sprawie zmian statutów Dzielnic 2.02.2021

W dniach 25 stycznia – 15 lutego mieszkanki i mieszkańcy Gdańska będą mogli złożyć uwagi i postulaty związane z projektowanymi zmianami w zasadach funkcjonowania Rad Dzielnic. Na 9 lutego na godzinę 17:00 zaplanowano spotkanie otwarte o charakterze wysłuchania publicznego. Spotkanie transmitowane będzie na www.gdansk.pl.

Czego dotyczą zmiany?

Projektowane zmiany w zasadach funkcjonowania Rad Dzielnic dotyczą m.in. zmian funkcjonowania rad, kompetencji i współpracy z radnymi miejskimi czy urzędem. Kluczowe zmiany dotyczą także sfery budżetowej i planowania finansów dzielnicy. Istotną nowością jest całkowite zniesienie progu frekwencji, od której zależy ważność wyborów. Obecnie próg ten wynosi 5%.

Wypełniony formularz z uwagami należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 8/12 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: konsultacje@gdansk.gda.pl, w terminie od 25 stycznia 2021 roku do 15 lutego 2021 r. Formularz można także przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Gdańsku, o terminowym dostarczeniu przesyłki decyduje data nadania do dnia 15 lutego 2021 r.

Formularz jest dostępny TUTAJ

Mieszkańców zapraszamy na spotkanie stacjonarne w temacie projektowanych zmian do statutów 

2 lutego 2021 r. w godzinach 17:00-18:00 do siedziby Rady Dzielnicy przy ul. Poniatowskiego 13.

W trakcie spotkanie będzie można porozmawiać na temat nowych zapisów

i wypełnić formularz zgłaszania uwag.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.