Konsultacje budżetowe 2022 w dniach 1-12 grudnia 2021 r. – Twój głos się liczy!

Rada Dzielnicy Aniołki ogłasza konsultacje projektu budżetu Dzielnicy Aniołki na rok 2022.

Przyznane środki na realizację zadań statutowych mogą być przeznaczone na organizację przedsięwzięć i wspieranie lokalnych inicjatyw mieszkańców w zakresie poprawy warunków życia, zachowania porządku i bezpieczeństwa, edukacji, kultury, wypoczynku, rekreacji, integracji mieszkańców, ochrony zdrowia, pomocy społecznej, ochrony środowiska, utrzymania i rozwoju infrastruktury, drobnych inwestycji oraz pokrycie kosztów konsultacji społecznych przeprowadzanych na wniosek Rady.

Na podstawie rozpoznanych potrzeb, przygotowaliśmy wstępne założenia jak rozdysponować środki:

Lp. Przeznaczenie środków Orientacyjna kwota
1 Utrzymanie i rozwój infrastruktury oraz drobne inwestycje, m.in. zagospodarowanie przestrzeni lokalnych, uzupełnienie ławek, instalacje zwiększające bezpieczeństwo pieszych w ruchu ulicznym, modernizacja i utrzymanie placów zabaw – uzupełnienie piasku oraz trampolina terenowa (ok. 15 tys. zł) , dokończenie projektu schodów od ul. Focha w stronę dolinki (ok. 15 tys. zł). 39 760 zł
2 Edukacja, kultura, wypoczynek, rekreacja, integracja mieszkańców oraz ochrona środowiska, ochrona zdrowia, pomoc społeczna 37 300 zł
Spotkania dla seniorów (raz w miesiącu) 1 200 zł
Wyjazdy integracyjne dla mieszkańców (raz na kwartał) 8 000 zł
Zajęcia sportowe dla mieszkańców (raz w tygodniu) 4 000 zł
Warsztaty kreatywne dla dzieci i opiekunów (raz w miesiącu) 4 800 zł
Dofinansowanie projektów i wydarzeń pozalekcyjnych dla uczniów zrejonizowanych szkół podstawowych 2 000 zł
Święto Wielkiej Alei Lipowej 5 000 zł
Imieniny Dzielnicy Aniołki 4 000 zł
Gry i zabawy terenowe, spacery 4 000 zł
Klub Rodzica – zajęcia rozwijające 5 600 zł
Akcje i warsztaty edukacyjne dla mieszkańców 1 200 zł
Akcje pomocowe dla mieszkańców 1 500 zł
3 Działania w zakresie ochrony środowiska – 2 000 zł
  Kastracja/sterylizacja kotów, 1000 zł
  Odstraszacze na dziki (chemiczne środki odstraszające) 1000 zł
4 Koszty administracyjne oraz pokrycie kosztów konsultacji społecznych przeprowadzanych na wniosek Rady, w tym koszt utrzymania strony internetowej Rady Dzielnicy (hosting,domena) 750 zł

 

Oprócz oceny dotychczas zgłoszonych propozycji zachęcamy do składania własnych wniosków. W takim przypadku prosimy o podanie zakresu projektu, celu i orientacyjnego kosztu na podstawie http://www.gdansk.pl/cennik

Będziemy wdzięczni za ustosunkowanie się do dnia 12 grudnia 2021 r. (decyduje data wpływu uwagi/wniosku):

  1. przy użyciu formularza elektronicznego dostępnego TUTAJ
  2. mailem na adres: zd.aniolki@gmail.com,
  3. podczas dyżuru konsultacyjnego w siedzibie Rady Dzielnicy w dniu 7 grudnia 2021 r. w godzinach 17:00-18:00,
  4. korzystając ze skrzynki na listy przy wejściu do siedziby Rady Dzielnicy ul. Kopernika 8/4.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.