Przyznane środki na realizację zadań statutowych mogą być przeznaczone na organizację przedsięwzięć i wspieranie lokalnych inicjatyw mieszkańców w zakresie poprawy warunków życia, zachowania porządku i bezpieczeństwa, edukacji, kultury, wypoczynku, rekreacji, integracji mieszkańców, ochrony zdrowia, pomocy społecznej, ochrony środowiska, utrzymania i rozwoju infrastruktury, drobnych inwestycji oraz pokrycie kosztów konsultacji społecznych przeprowadzanych na wniosek Rady.
Etap I
W dniach 7-21 listopada 2023 r. będą zbierane propozycje od mieszkańców i instytucji na działania infrastrukturalne i społeczne w 2024 roku (decyduje data wpływu uwagi/wniosku) przy użyciu formularza PROPOZYCJA SFINANSOWANIA PROJEKTU INICJATYWY W ROKU 2024 Z BUDŻETU DZIELNICY ANIOŁKI:
- mailem na adres: zd.aniolki@gmail.com,
- podczas dyżuru w siedzibie Rady Dzielnicy w dniu 7 listopada 2023 r. w godzinach 17:00-18:00,
- korzystając ze skrzynki na listy przy wejściu do siedziby Rady Dzielnicy ul. Kopernika 8/4.
Formularz do wypełnienia: PROPOZYCJA SFINANSOWANIA PROJEKTU INICJATYWY W ROKU 2024 Z BUDŻETU DZIELNICY ANIOŁKI
Etap II
Na podstawie rozpoznanych potrzeb zostaną przygotowane wstępne założenia o kierunkach rozdysponowania środków, w podziale na:
Lp. | Przeznaczenie środków | Orientacyjna kwota |
1 | Utrzymanie i rozwój infrastruktury oraz drobne inwestycje | 36 200 zł |
2 | Edukacja, kultura, wypoczynek, rekreacja, integracja mieszkańców oraz ochrona środowiska, ochrona zdrowia, pomoc społeczna | 35 000 zł |
3 | Działania w zakresie ochrony środowiska | 2 000 zł |
4 | Koszty administracyjne oraz pokrycie kosztów konsultacji społecznych przeprowadzanych na wniosek Rady, w tym koszt utrzymania strony internetowej Rady Dzielnicy (hosting, domena) | 800 zł |
Etap III
Mieszkańców zapraszamy do ustosunkowania się do wstępnych założeń o kierunkach rozdysponowania środków w dniach 27 listopada – 10 grudnia 2023 r. (decyduje data wpływu uwagi/wniosku):
- przy użyciu formularza elektronicznego udostępnionego w dniach 27.11-10.12.2023 na stronie http://gdansk-aniolki.pl,
- mailem na adres: zd.aniolki@gmail.com,
- podczas dyżuru konsultacyjnego w siedzibie Rady Dzielnicy w dniu 5 grudnia 2023 r. w godzinach 17:00-18:00,
- korzystając ze skrzynki na listy przy wejściu do siedziby Rady Dzielnicy ul. Kopernika 8/4.
Skomentuj