Rada Dzielnicy Aniołki ogłasza konsultacje projektu budżetu Dzielnicy Aniołki na rok 2021.
Przyznane środki na realizację zadań statutowych mogą być przeznaczone na organizację przedsięwzięć i wspieranie lokalnych inicjatyw mieszkańców w zakresie poprawy warunków życia, zachowania porządku i bezpieczeństwa, edukacji, kultury, wypoczynku, rekreacji, integracji mieszkańców, ochrony zdrowia, pomocy społecznej, ochrony środowiska, utrzymania i rozwoju infrastruktury, drobnych inwestycji oraz pokrycie kosztów konsultacji społecznych przeprowadzanych na wniosek Rady.
Na podstawie rozpoznanych potrzeb, przygotowaliśmy wstępne założenia jak rozdysponować środki:
Lp. | Przeznaczenie środków | Orientacyjna kwota |
1 | Utrzymanie i rozwój infrastruktury oraz drobne inwestycje, m.in. zagospodarowanie przestrzeni lokalnych, uzupełnienie ławek, modernizacja i utrzymanie placów zabaw, instalacje zwiększające bezpieczeństwo pieszych w ruchu ulicznym, schody wzdłuż ogrodzenia i chodnik do placu zabaw na ul. Focha | 40 360 zł |
2 | Edukacja, kultura, wypoczynek, rekreacja, integracja mieszkańców oraz ochrona środowiska, ochrona zdrowia, pomoc społeczna | 37 400 zł |
Spotkania dla seniorów (raz w miesiącu) | 1 200 zł | |
Wyjazdy integracyjne dla seniorów (raz na kwartał) | 6 000 zł | |
Zajęcia sportowe dla mieszkańców (raz w tygodniu) | 4 000 zł | |
Warsztaty kreatywne dla dzieci i opiekunów (raz w miesiącu) | 4 800 zł | |
Dofinansowanie projektów i wydarzeń pozalekcyjnych dla uczniów zrejonizowanych szkół podstawowych | 2 000 zł | |
Święto Wielkiej Alei Lipowej | 5 000 zł | |
Imieniny Dzielnicy Aniołki – myśl przewodnia „O, Jujka” | 2 100 zł | |
Gry terenowe na orientację/parkowe | 4 000 zł | |
Klub Rodzica – zajęcia rozwijające | 5 600 zł | |
Konkursy dla mieszkańców | 1 200 zł | |
Akcje edukacyjne dla mieszkańców | 1 500 zł | |
3 | Koszty administracyjne oraz pokrycie kosztów konsultacji społecznych przeprowadzanych na wniosek Rady, w tym koszt utrzymania strony internetowej Rady Dzielnicy (hosting,domena) | 700 zł |
Będziemy wdzięczni za ustosunkowanie się do dnia 13 grudnia 2020 r. (decyduje data wpływu uwagi/wniosku):
- przy użyciu formularza elektronicznego dostępnego TUTAJ
- mailem na adres: zd.aniolki@gmail.com,
- podczas dyżuru konsultacyjnego w siedzibie Rady Dzielnicy w dniu 8 grudnia 2020 r. w godzinach 17:00-18:00,
- korzystając ze skrzynki na listy przy wejściu do siedziby Rady Dzielnicy ul. Poniatowskiego 13.
Oprócz oceny dotychczas zgłoszonych propozycji można dodać własne wnioski wypełniając Wniosek do konsultacji budżetowych. W takim przypadku prosimy o podanie orientacyjnej wyceny na podstawie http://www.gdansk.pl/cennik
Skomentuj