Rada Dzielnicy Aniołki ogłasza konsultacje projektu budżetu Dzielnicy Aniołki na rok 2024

Przyznane środki na realizację zadań statutowych mogą być przeznaczone na organizację przedsięwzięć i wspieranie lokalnych inicjatyw mieszkańców w zakresie poprawy warunków życia, zachowania porządku i bezpieczeństwa, edukacji, kultury, wypoczynku, rekreacji, integracji mieszkańców, ochrony zdrowia, pomocy społecznej, ochrony środowiska, utrzymania i rozwoju infrastruktury, drobnych inwestycji oraz pokrycie kosztów konsultacji społecznych przeprowadzanych na wniosek Rady.

 

Etap I

W dniach 7-21 listopada 2023 r. będą zbierane propozycje od mieszkańców i instytucji na działania infrastrukturalne i społeczne w 2024 roku (decyduje data wpływu uwagi/wniosku) przy użyciu formularza PROPOZYCJA SFINANSOWANIA PROJEKTU INICJATYWY W ROKU 2024 Z BUDŻETU DZIELNICY ANIOŁKI:

  1. mailem na adres: zd.aniolki@gmail.com,
  2. podczas dyżuru w siedzibie Rady Dzielnicy w dniu 7 listopada 2023 r. w godzinach 17:00-18:00,
  3. korzystając ze skrzynki na listy przy wejściu do siedziby Rady Dzielnicy ul. Kopernika 8/4.
Formularz do wypełnienia: PROPOZYCJA SFINANSOWANIA PROJEKTU INICJATYWY W ROKU 2024 Z BUDŻETU DZIELNICY ANIOŁKI

Etap II
Na podstawie rozpoznanych potrzeb zostaną przygotowane wstępne założenia o kierunkach rozdysponowania środków, w podziale na:

Lp. Przeznaczenie środków Orientacyjna kwota
1 Utrzymanie i rozwój infrastruktury oraz drobne inwestycje 36 200 zł
2 Edukacja, kultura, wypoczynek, rekreacja, integracja mieszkańców oraz ochrona środowiska, ochrona zdrowia, pomoc społeczna 35 000 zł
3 Działania w zakresie ochrony środowiska 2 000 zł
4 Koszty administracyjne oraz pokrycie kosztów konsultacji społecznych przeprowadzanych na wniosek Rady, w tym koszt utrzymania strony internetowej Rady Dzielnicy (hosting, domena) 800 zł

 

Etap III

Mieszkańców zapraszamy do ustosunkowania się do wstępnych założeń o kierunkach rozdysponowania środków w dniach 27 listopada – 10 grudnia 2023 r. (decyduje data wpływu uwagi/wniosku):

  1. przy użyciu formularza elektronicznego udostępnionego w dniach 27.11-10.12.2023 na stronie http://gdansk-aniolki.pl,
  2. mailem na adres: zd.aniolki@gmail.com,
  3. podczas dyżuru konsultacyjnego w siedzibie Rady Dzielnicy w dniu 5 grudnia 2023 r. w godzinach 17:00-18:00,
  4. korzystając ze skrzynki na listy przy wejściu do siedziby Rady Dzielnicy ul. Kopernika 8/4.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.