Rada Dzielnicy Aniołki ogłasza konsultacje projektu budżetu Dzielnicy Aniołki na rok 2025
Przyznane środki na realizację zadań statutowych mogą być przeznaczone na wspierania lokalnych inicjatyw mieszkańców w zakresie poprawy warunków życia, integracji mieszkańców oraz konsultacji społecznych przeprowadzanych na wniosek Rady; działań edukacyjnych, kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych; wspierania programów promocji zdrowia, pomocy społecznej; ochrony środowiska; zachowania porządku i bezpieczeństwa; utrzymania i rozwoju infrastruktury oraz drobnych inwestycji; informowania o działaniach i inicjatywach Rady, w tym przedsięwzięciach o których mowa w lit. a-f z zastrzeżeniem, że kwota przeznaczona na informowanie nie może przekroczyć 2% środków Dzielnicy.
Etap I
W dniach 20 listopada – 4 grudnia 2024 r. będą zbierane propozycje od mieszkańców i instytucji na działania infrastrukturalne i społeczne w 2025 roku (decyduje data wpływu uwagi/wniosku) przy użyciu formularza PROPOZYCJA SFINANSOWANIA PROJEKTU INICJATYWY W ROKU 2025 Z BUDŻETU DZIELNICY ANIOŁKI >> Propozycja do budżetu 2025
- mailem na adres: zd.aniolki@gmail.com,
- podczas dyżuru w siedzibie Rady Dzielnicy w dniu 3 grudnia 2024 r. w godzinach 18:00-19:00,
- korzystając ze skrzynki na listy przy wejściu do siedziby Rady Dzielnicy ul. Kopernika 8/4.
Etap II
Na podstawie rozpoznanych potrzeb zostaną przygotowane wstępne założenia o kierunkach rozdysponowania środków, w podziale na:
Lp. | Przeznaczenie środków | Orientacyjna kwota |
1 | Utrzymanie i rozwój infrastruktury oraz drobne inwestycje | 24 000 zł |
2 | Edukacja, kultura, wypoczynek, rekreacja, integracja mieszkańców oraz ochrona środowiska, ochrona zdrowia, pomoc społeczna | 24 000 zł |
3 | Działania w zakresie ochrony środowiska | 1 500 zł |
4 | Koszty administracyjne oraz pokrycie kosztów konsultacji społecznych przeprowadzanych na wniosek Rady, w tym koszt utrzymania strony internetowej Rady Dzielnicy (hosting, domena) | 800 zł |
Etap III
Mieszkańców zapraszamy do ustosunkowania się do wstępnych założeń o kierunkach rozdysponowania środków w dniach 9 grudnia – 23 grudnia 2024 r. (decyduje data wpływu uwagi/wniosku):
- przy użyciu formularza elektronicznego udostępnego na stronie http://gdansk-aniolki.pl,
- mailem na adres: zd.aniolki@gmail.com,
- podczas dyżuru konsultacyjnego w siedzibie Rady Dzielnicy w dniu 17 grudnia 2024 r. w godzinach 18:00-19:00,
- korzystając ze skrzynki na listy przy wejściu do siedziby Rady Dzielnicy ul. Kopernika 8/4.
Skomentuj